
З метою поступового впровадження нового Державного стандарту (2013-2018 рр.) як важливого компоненту змістової основи змін із питань оптимізації навчання, вирішення проблеми якісного науково-методичного та психологічного супроводу роботи педагогів
РЕКОМЕНДУЄМО:
І. Керівникам навчальних
закладів:
1. Створити та систематично оновлювати на шкільному сайті інформаційну сторінку «Особливості
впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти»;
2. Забезпечити участь вчителів природничих дисциплін у нарадах, семінарах, тренінгах, консультаціях
при міському науково - методичному центрі та ДОІППО з питань підготовки до
впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
3. Сприяти участі вчителів хімії та
біології у різних формах підвищення кваліфікації з питань упровадження
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
4. Провести «круглий стіл» з вчителями 5-6 класів «Успіхи і
проблеми в умовах упровадження Державного стандарту базової і повної загальної
середньої освіти»;
5. Провести інструктивно-методичні заходи
з ознайомлення вчителів із нормативно-правовим, організаційним та
науково-методичним забезпеченням навчально-виховного процесу відповідно до
вимог освітніх стандартів.
ІІ. Керівникам РМО вчителів
хімії та біології:
1. Провести інструктивно-методичні наради
з питань:
-
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних
досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти;
-
Навчально-методичне забезпечення
основної школи;
-
Підготовка і організований початок
2014-2015 навчального року в умовах упровадження нових Державних стандартів
освіти;
-
Використання літератури, що має гриф
МОН України
2. Організувати та
провести науково-практичні семінари для
вчителів:
-
«Упровадження інноваційних технологій на уроках біології та хімії»;
-
«Практика впровадження нового Державного стандарту базової і повної
загальної середньої освіти
на уроках природничих дисциплін»;
-
«Інноваційні технології навчання як
засіб розвитку творчих здібностей учнів»
3. Провести інструктивно-методичні семінари, наради для
керівників ШМО:
-
моделювання діяльності ШМО в умовах упровадження нових Державних стандартів освіти;
-
організація опрацювання вчителями біології та хімії змісту базових навчальних програм.
4. Організувати роботу консультпункту з
питань викладання навчальних дисциплін у
6-х класах за новими програмами
5. Провести засідання методичних об’єднань:
- нові акценти в
навчальних програмах біології;
- компетентністний розвиток учнів 6 класів засобами
курсів за вибором. Навчально-методичне забезпечення курсів за вибором;
- вимоги до матеріальної бази кабінетів біології,як навчального
середовища учнів 6 класів;
- завдання щодо оновлення навчальних кабінетів основної
школи;
- концептуальні засади навчання біології в основній
школі. Особливості вивчення біології у 6 класах;
- особливості контрольно-оцінювальної діяльності у 5-6
класах
6. Створити банк даних педагогів району, що працюють у 6-х
класах за новим Державним стандартом у 2014/2015 н.р.
7. Популяризувати
кращий досвід вчителів району з реалізації особистісно-орієнтованого
підходу у навчально-виховному процесі.
ІІІ. Вчителям природничих
дисциплін:
1. Забезпечити
психолого-педагогічну підтримку переходу до нових підходів навчання учнів
основної школи за новими Державними стандартами
2. Опрацювати:
-
нові навчальні програми з біології;
-
методичні рекомендації щодо впровадження нового Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
-
нормативно-правові,
організаційні та науково-методичні документи, щодо забезпечення навчально-виховного процесу відповідно
до вимог освітніх стандартів;
3. Постійно поповнювати банк даних інноваційних технологій та
методик формування ключових компетентностей учнів базової школи
Міністерством освіти розроблено положення, що визначає вимоги до матеріально-технічного обладнання та науково-методичного оснащення кабінетів з природничо-математичних предметів
https://docs.google.com/file/d/0B1KGGchSKfy2b2dONWt1UGZsZVk/edit
https://docs.google.com/file/d/0B1KGGchSKfy2a0lvVFRjaENkWGc/edit
Положення про шкільні природничо-математичні
кабінети
Міністерством освіти розроблено положення, що визначає вимоги до матеріально-технічного обладнання та науково-методичного оснащення кабінетів з природничо-математичних предметів
https://docs.google.com/file/d/0B1KGGchSKfy2b2dONWt1UGZsZVk/edit
https://docs.google.com/file/d/0B1KGGchSKfy2a0lvVFRjaENkWGc/edit
Дякую! Інформація знадобиться при підготовці до семінару.
ВідповістиВидалити